چگونه مدرک کامپیوتر بگیریم؟

۷ بازديد

دوره ICDL در تبریز یکی از بهترین دوره ها برای یادگیری مهارت های هفت گانه کامپیوتر در شهر تبریز است. در حال حاضر نخستین اقدام برای ورود به بازار کسب و کار حرفه ای یادگیری مهارت های هفتگانه ICDL می باشد. در این دوره آموزشی، مهارت های هفتگانه ICDL از قبیل اکسل، اکسس، ورد، پاورپوینت، اینترنت و مفاهیم اولیه IT آموزش داده می شود.

 icdl چیست؟

دوره آموزش ICDL در تبریز یک دوره و جامع مختص یادگیری قواعد و اصول اولیه کار با رایانه محسوب می شود. در حقیقت ICDL مخفف عبارت International Computer Driving License است. در حال حاضر برخورداری از دانش مربوط به رایانه و توانایی کار با آن بیش از سایر زمان ها احساس می گردد.

تمامی سازمان ها و موسسه ها برای استخدام نیروهای جدید خود برخورداری از قابلیت کار با رایانه (ICDL) را یکی از معیارهای اساسی در مراحل جذب نیرو مورد نظر قرار می دهند. از این رو دوره آموزش ای سی دی ال برای یادگیری اصول برای دانش پذیران طراحی شده است.

در این دوره آموزشی، مهارت های هفتگانه ICDL از قبیل اکسل، اکسس، ورد، پاورپوینت، اینترنت و مفاهیم اولیه IT آموزش داده می شود. برای آشنایی بیشتر مخاطبان با انواع دوره ها و کلاس های آموزشی ICDL در آموزشگاه آپادانا جزئیات ثبت نام آن در مراکز مختلف می پردازیم.

معرفی دوره ICDL

در حال حاضر نخستین اقدام برای ورود به بازار کسب و کار حرفه ای یادگیری مهارت های هفتگانه ICDL خواهد بود. ICDL یا International Computer Driving License به مفهوم مهارت کار با رایانه است. دوره ICDL یک استاندارد جهانی برای توانایی های کاربردی کامپیوتر به حساب می آید. در حقیقت آی سی دی ال یک گواهی یا مدرک بین المللی است که مهارت کارآموزان را در کار با کامپیوتر تایید می نماید.

دوره ICDL در تبریز برای کلیه افرادی که فعالیت روزانه آن ها با کامپیوتر مرتبط است یک نیاز ضروری به شمار می رود. دانش آموزان، اساتید، مربیان، کارشناسان، کارمندان، دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر و... و عموم مردم با فراگیری مهارت در این زمینه می توانند مراحل ارتقا شغلی را به آسانی طی کنند. از جمله مهارت ها و سرفصل هایی که در دوره ICDL در تبریز در آموزشگاه آپادانا داده می شود، از قرار زیر است:

معرفی مفاهیم اولیه و اساسی فناوری اطلاعات (IT): در ابتدای کار اجزای کامپیوتر از قبیل سخت افزار و نرم افزار به کارآموز معرفی می شود:

بررسی مفاهیم کلی IT

معرفی نرم افزارهای کاربردی

بررسی روش بکارگیری کامپیوتر و مدیریت فایل ها (Windows): معرفی سیستم عامل ویندوز و روش کار با آن، مدیریت فایل ها در گام بعدی آموزش قرار دارد. شیوه مرتب سازی فایل ها و طبقه بندی آن ها موارد دیگری است که در این بخش ارائه می گردد.

روش استفاده از نرم افزار واژه پرداز (Microsoft Word): نرم افزار Word یا همان واژه پرداز یکی از پر استفاده‌ ترین نرم افزارهایی است که افرادی که با رایانه سر و کار دارند، بی شک به آن نیاز خواهند داشت(آموزش کامپیوتر در تبریز).

روش کار با صفحه گسترده (Microsoft Excel): این برنامه به دانش پذیر این توانایی را می دهد که در مدت زمان بسیار کوتاه تری به مدیریت لیست ها و فعالیت های حسابداری یک شرکت بپردازد

  • فراهم سازی فاکتور فروش
  • فرمول نویسی و محاسبات حقوق و مخارج
  • مدیریت لیست های شغلی

روش بکارگیری نرم افزار پایگاه داده (Microsoft Access): افرادی که به برنامه نویسی مسلط هستند با این نرم افزار بهتر می توانند برنامه نویسی خود را دنبال نمایند:

ذخیره سازی لیست اشخاص و مشاغلی که با یک سازمان در ارتباط است.

بررسی میانگین فروش سالیانه

کد نویسی گزارش های مورد نظر

انجام تمامی تراکنش های بانکداری

پیگیری سفارش ها و پیشنهادات در زمینه فروش

روش کار با برنامه ارائه مطلب (Microsoft Powerpoint): دانشجویان و کارکنان به منظور ارائه متون سخنرانی خود همراه با تصویر و همچنین برقراری یک ارتباط سازنده با مخاطب به این نرم افزار نیاز دارند.

اطلاعات و ارتباطات (Internet Explorer): تمامی نکاتی که به اینترنت و شبکه مرتبط است در این بخش ارائه می گردد.

مزایای دوره icdl فنی حرفه ای :

تسلط به مهارت هفتگانه کامپیوتر

دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی جهت مهاجرت و یا استخدام

کاهش هزینه های ناشی از نداشتن تسلط کافی به کامپیوتر

افزایش بازدهی و سرعت عمل در انجام کارها

کاهش اشتباهات در انجام امور دفتری

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.